úterý

Jana

Já a sárí?

Něco jsem hledala na internetu. Už ani nevím co. Ale našla jsem www.sari.cz. Ano, pěkné.... a hledala jsem dál. Postupně jsem se ve stále kratších intervalech vracela a kochala se těmi krásnými kousky. Nalézala jsem v nich ženské kouzlo, které dnes mnohé z nás ke své škodě nechaly zapomenuto. Ono kouzlo zapůsobilo a bavlněné polosárí, které mě tehdy uchvátilo, už bylo doma. Otvírání balíčku vonícího santalovým dřevem se podobalo přímo obřadu. A co teprve to zavinutí... Zázraky se dějí každý den.
Chuť vyzkoušet samotné sárí se hlásila s každou novou návštěvou stránek. Sárí? Jaké? Které? Myslím to vážně? Procházení stránek znovu a znovu, až to přišlo. Ano, toto a žádné jiné. Magická síla přes moje ruce do klávesnice naťukala a odeslala objednávku. Dnes si ho vyzvednu na poště...

Spoustu spokojených zákaznic přeje

Jana V.





Žádné komentáře:

Okomentovat