úterý

Yashila

JÁ A SÁRÍ
Když jsem byla ještě malá holka, dostala jsem od někoho k něčemu jednu encyklopedii. Zvědavě jsem jí začala listovat. Narazila jsem na Indii. Na první pohled mě uchvátil obrázek ženy, která se do něčeho zamotávala. Později jsem si přečetla, že je to sárí. Kdykoli jsem měla po ruce nějaký ručník nebo něco podobného, motala jsem se do toho. Později mě to přešlo. Ale věděla jsem co je to sárí, což bylo hlavní. Sárí jsem brala jako věc, kterou zná každý člověk, jako třeba dům nebo auto. Později jsem zjistila, že to tak není.
Letos koncem května jsem dostala nabídku na seminář do Bohdanče s Delilou. Poněvadž byla Delila můj vzor, ihned jsem šla přemlouvat maminku, jestli bych nemohla jet a podařilo se. Seminář byl na téma Bollywood a Indie. Delila si na semináři vybrala někoho ( při mém štěstí zrovna měJ), koho přemění v Indku. Tak mě nalíčila a hádejte do čeho mě oblíkla. Samozřejmě, že do sáríJ.Sárí mě úplně nadchlo. Ihned jsem se zamilovala na první pohled. Už to nebyl obyčejný ručník, ale opravdové přepychové sárí, prostě nádhera.
O pár týdnů později přišla na kurz břišních tanců (kam chodím) jedna kamarádka, která byla také natom semináři, v sárí. Ihned jsem na ní vydrndala, kde ho sehnala. Navedla mě na Vaše stránky. Uchvátili mě nejen sárička, ale i ceny. Jakmile jsem sáríčka viděla, řekla jsem si, že aspon nějaký musím mít.
Našetřila jsem si a s tatkou hurá do Prahy pro sárí. V ten den, kdy jsem si jela pro sárí, jsem si ještě ráno zavolal do Gangy a jedno si zarezervovala. Cestou do Prahy jsem byla napnutá jak žížala mezi dvěma kapri. Nervy v čoudu, jen aby mi nezavřeli. Vletím do obchodu, slečně řeknu, že mám jedno sárí zarezervované, ale ouha zrovna bylo vyprodanéL. Řekla jsem, že to nevadí. Každé sárí je přeci něčím krásné. Vybrala jsem si jedno červenomodrobílé a po celou cestu z Prahy do Hradce jsem se se sárím mazlila a jak krásně voněloJ. Další den jsem v něm už vystupovala. Ted jsem se rozhodla ho nosit i normálně, ne jen na vystoupení. Sárí je skvělá věc a vážím si toho, že ho můžu zakoupit i zde v ČR. Moc ho doporučujuJJJJ.
 
Všechny zdraví Pavla - Yashila




Žádné komentáře:

Okomentovat