úterý

Shadiyah

Vše snad začalo dávno v mém dětství, kdy poprvé jsem se nechala zlákat tajemstvím Orientu, lákalo mě vše, nejvíce historie a hudba arabského světa, ale i Dálného Východu. První silný zážitek mě zastihl při sledování krásného a silně emotivního filmu Tygr z Ešnapuru - tanec, kterým byl film protknut mě zcela šokoval, přesností, detailem, silným vlivem na diváka.
Až později jsem v dospělosti jsem vstoupila naplno do tance Orientu a s tím souvisí i vybavení pro profesionální cestu, kterou jsem se vydala. Dlouho jsem hledala obchod nebo někoho, kdo se opravdu vyzná v indických stylech oblečení, materiálech, doplňcích...až jsem minulý rok narazila náhodou na obchod Ganga. Právě se zabydlel a vše tu vonělo novotou, neváhala jsem a zakoupila krásné vínově ohnivé sárí, pak přišly další dvě pro slavnostní příležitosti a tento rok přibylo příjemné letní sárí a též pandžábí. Nosit sárí je jen otázkou odvahy, neboť, jak jsem zjistila při svých cestách po ČR, je okolí zcela jedno co máte na sobě, maximálně se na Vás podívají, zda jste Indka či ne. V sárí řídím, cestuji, nakupuji, navštěvuji výstavy, divadelní představení a též vystupuji. Jen se těším, kdy a kde potkám nějakou dámu v sárí...





Žádné komentáře:

Okomentovat